BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 4 iunie 2011

comă & extaz

comă & extaz
by Paper Heart(biiib).
Mă plimb de aseară printr-un vis pustiu . Mi-e silă de eroare , mă hrănesc cu dragoste . Sunt epuizată de gândul că aș putea evada cândva . O lacrimă lină ce trece peste obrazul meu palid este înghețată de propria-și amărăciune. Mă-ndrept spre nimic și sper ca nimicul să nu mă dezamăgească . Sunt înnecată în minciuni , continui să caut realitatea ... Nu alerg fără rost , alerg spre libertate , până ce realizez că nu am parte de ea . Sunt inundată cu neîncredere . Instinctul îmi transmite gânduri reci , dure . Nu pot spune decât că ... a fost si continuă a fi banal . Nu mai cerșesc extaz ... Observ că nu simt nici o atracție deși ... asta aș fi crezut și eu . Continui să sper că mai am o umilă șansă ; Intr-un timp naiv , mă mulțumeam numai cu gândul că știi că exist , dar mă cuprinde o schimbare radical călâie a gândurilor și sentimentelor . Am căzut intr-o adâncă comă ce-mi râde-n nas ; se joacă cu mine și cu ironia mea inexistentă . Aș minții dacă aș spune că nu mi-e teamă... Cred în destin , iar destinul îmi șoptește să cred în mine ... Continui să afirm că nu mă tem de moarte , ci mă tem că nu am trăit destul . Totuși , cred că viața , este , un teren de joacă , sau nimic ! Mă uit în oglindă și văd un om singur... Sunt confuză ... și mă încețoșează gândul rece căci singura alegere bună , e să nu alegi deloc . Până la urmă , toți ne îndreptăm spre același loc , doar că pe drumuri diferite ... Ascensiunea continuă a fi periculoasă , continuă să ardă încet , mâncând ultimele bucăți de energie din propria-mi poveste ce putea avea și un sfârșit mai bun , dar mă sting odată cu ea , îmbătată cu singurătate ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu