BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

duminică, 17 aprilie 2011

FOREVER !


Deci .. sa incepem mai usor . AndrEa [spus mai nou si Oaieeeee , sau : oaie-man ] .. o tipa CREATA , bruneta , titoasa , buna [din toate punctele de vedere ] si pe scurt .. cea mai perfecta prietena . Sa spunem doar ca .. ne cunoastem , din nastere [:x] , si de atunci continuam sa ne intelegem din ce in ce mai bine pe zi ce trece . Tipa asta e superba . Ea stie ce inseamna sa fi PRIETEN ADEVARAT . Ea e alaturi de mine din totdeauna , si nu ma lasat , chiar daca a avut aceasta sansa . Amintirile nu ajung descrise , ele au fost traite si doar noi stim cum a fost . Pe scurt , astazi .. 17.04.2011 zi istorica :x . Am stat 6 ore in parc [am avut parte de o vreme perfecta] . We were waiting for the perfect man .. [ Batman si Spiderman ] . Ehh , amandoi au intarziat .. si am plecat . Si mai era si copilul ala ciudaaattt .. sau nu ? Ba da , sigur asa e .. copilul ala a deschis larg bratele .. ca la un big hug doar ca a mai scos si sunetul ala .. : "buhuhuhuhu " .. si noi am fugit . Poate era doar un hug mai dur , de care nu am avut parte [mai bine asa ] . Ah , si da ... eu ii ziceam ca o iubesc [ :x ] iar ea imi zicea ca pe mine ma iubeste , dar pe el ... "da..bine" . Ciudaaat . Apreciez :x. Si inca ceva.. erau niste catei MICI , care au venit dupa noi , si venea masina [ la dracu si cu aia , atunci sa trezit si ea sa vina ] si noi ne-am pus mana la ochi :"> . Si propietara : cine dracu mi-a scos puisorii mei ? [ :-j ] Noi : larevedere !! Heeeh , si ce ? Ah , da . Ea scuipa telefonul daca nu merge , rade de un pachet de gume , rade de cosul de gunoi , chiar si de o capra [sorasa] rade .. dapai de bancuri seci .. ce sa mai zic . Ea mananca un pachet de guma in 5 minute , si le scuipa in 2 minute . Ea si cu radu sunt posibilii mei copii needucati =)).

Din ce ti-am enumerat eu .. poate ai realizat cine e defapt Oaie[man] . Daca nu , iti spun eu , si credema pe cuvant , ca e cea mai dulce prajitura care am gustato , dupa care mii sa facut pofta , iar in continuare o infulec . Sunt drogata cu ea ! Si continui cu o supradoza... TE IUBESC ENORM !


2 comentarii: